måndag 1 juni 2009









Jag har verkligen haft en underbar helg!!

I söndags var vi först på babyland och kollade lite. Sen åkte vi även inom Ikea och sen Mc Donalds! Efter det åkte vi hem, o gissa vilka som var där och som hade gjort det helt UNDERBART fint!!
Jo, Sofia, Maria, Cissi och sen kom Jessica!  Det var en helt perfekt babyhippa!! Visst det va många som inte kunde komma men det gjorde verkligen mig inget, det var helt lagom med folk och helt perfekt på alla sätt och vis!!! SUPERTACK!!!!
Hemmet var prytt  med ballongen och blommor, så vackert och vi åt jättegoda snittar, chokladdoppande jordgubbar, världens smaskigaste chokladtårta och drack bubbel!  Det var så mysigt! Det som var så skönt, var oxå att det var bara folk med som jag känt sen jag var liten!

Jag fick jättefina presenter, kläder, badleksaker till lillen och en skötväska! Super!! O så fick alla gissa hur stor min mage var med ett snöre...alla gissade på större..men Cissi va närmast så hon vann!
Jag märkte dock att jag var för dålig på att fota men fotona jag ändå tog kommer med!!

Nu är det vecka igen...tråkigt...tiden går så långsamt då. I morse tyckte jag först att min överläpp såg lite svullen ut..har läst att den gör det när man snart ska föda..i wish!! men det är väl inbillning och önsketänkande..men jag hoppas!!



Inga kommentarer: