lördag 13 juni 2009

4 dagar kvar

4 dagar kvar nu till BF! 

Va ju hos BM igår. Mitt blodtryck hade gått upp ännu mer, 140/90 nu. Däremot ingen protein i urinprovet och blodproven jag tog var bra...så det verkar inte va ngt annat som gäller än att vänta. Nu ska jag inte dit förren på onsdag, på bf-dagen, så får vi ser vad och hur det ser ut då!
Dock är det ändå inte säker att jag får föda på BB-sthl pga mitt höga blodtryck men jag ska ändå ringa dit i första hand.

Men har bestämt mig för att inte börja "vänta" på riktigt förren på tisdag. Annars kommer jag bli galen om jag går över tiden..jag måste nollställa mig på ngt sätt då och börja räkna därifrån.

Jag har snackat med han därinne men han verkar inte riktigt fatta, det är bara att hoppas att han är punktlig och kommer som beräknat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande att ha hemlig blogg!! Känner mig lite förolämpad nu.

Anonym sa...

undra om du har fått din lille prins nu??? <3
kram!