lördag 30 maj 2009

Idag är jag glad!! För omväxlings skull ( är mest sur och gnällig)! Men idag har vi haft en skööön dag och jag har mått så bra av att komma hemifrån ett tag!

Först va i Skärholmens Centrum, jag köpte bebiskläder, äntligen har han ett set som passar ihop och så köpte jag en amningsbehå och ett amningslinne till mig. Sen köpte vi en febertermometer och så köpte jag ett par lila solglasögon på Gina Tricot!

Men sen kom det bästa, vi åkte ut till Nacka Strand och åt lunch på Restaurang J där, supermysigt,  vi åt jättegod räksallad och vi satt fint vid vattnet! Sen satt vi vid en bänk vid vattnet och åt glass, kollade på båtarna, o alla som fiskade jättelänge! Så sköööönt!

Saknar verkligen Halmstad och havet och stranden här uppe. Visst det finns mkt vatten i Sthl men det är inte samma sak, o tyvärr känns det ofta som ett projekt att åka o bada o så. Men jag kände verkligen hur ett lugn infann sig när jag fick va vid vattnet en stund idag...njutning..

Ikväll blir det lugnt, pizza troligtvis!

Inga kommentarer: