fredag 31 juli 2009

 Utflykt till Drottningholm








O så till något mindre kul..

Hur kul är det att någon tror att man själv på sitt körkort är sin egen 30-åriga dotter????

Inte alls kan jag säja!!

Jag va o skulle hämta ett paket i en liten sådär postbutik. Så frågade han efter leg och jag lämnade mitt körkort. Så han tog det o så, sen så säger han " har du inte med dig ditt eget leg?". O jag fattade inte först att han pratade med mig för det stod några andra i kassan, men så kollade han på mej o jag bara va?  Så säger han " ja för det där är väl inte du".  Så sa jag att jo det är det, så fick han kolla igen o höll upp det sådär mot mig o säger " det ser inte ut som du". 

Jävla tönt!! Kan jag hjälpa att jag fick barn för några veckor sen eller och att jag kanske kom dit osminkad o plufsig men ändå, ser jag verkligen ut som 50 år??? åhhh, hade man inte redan ångest för att man har förfallit så fick man ju det då! O dessutom är det kortet inte så gammalt eftersom jag fönyade körkortet för kanske 1-2 år sen bara och visst, jag har lugg på det kortet o är väl x antal kilon smalare i ansiktet men ÄNDÅ!

Tur man har en liten skatt att glädjas åt då!


Inga kommentarer: