måndag 6 juli 2009

 Inatt skulle han minsann inte sova, jag va uppe mellan 24.00-03.00 och vaggande och vyssade o hade mig. Puh  va trött jag va. Sen somnade han äntligen och sov till halv sju, då  fick vi gå upp. Jag va fortfarande dötrött och försökte få honom att sova hela tiden. Han sov ibland men bara korta stunder så jag hann aldrig lägga mig. Men vid 11.00 somnade han på riktigt så då sov jag 40 min .
Köpte miniform droppar idag på apoteket, tror jag ska testa dem ikväll. Jag är osäker på om det är kolik el om han bara har lite ont o magen o ett stort närhetsbehov. Han skriker ju eg inte konstant o hans gråt går att trösta om han har honom nära o vaggar o sjunger o håller på. Det är ju mer att det är lite jobbigt att göra det exact HELA tiden. Men sen ser man att han har ont o magen oxå ibland. Men vi får väl se, jag hoppas iallaf att vi får sova lite mer inatt. Nu ligger han ialf o sover här bredvid o ser så söt ut att man bara känner för att väcka honom o gosa...

Köpte en ny napp idag som han verkar gilla och det verkar funka bra med det. Skönt, får väl bara hoppas att det inte påverkar amningen.

Nu ska jag kolla på Nya Landet!

Inga kommentarer: