tisdag 7 juli 2009

Idag är vi på bättre humör! Vi har sovit gott inatt, inga nattliga vak! Nu har vi precis tagit en promenad, ser ut att vara skönt ute..det är det inte, det är kvavt, fast det har regnat! Men skönt att komma ut en runda ändå. Vi får väl se om prinsen vaknar nu, han brukar ju tajma det lagom till man kommer hem.

Är så shoppingsugen, vill köpa massa snygga kläder, bli smal, bli snygg och att allt ska va perfekt!! Jag ska va den perfekta snygga mamman och min bebis ska va skitsöt o snäll och vi ska leva superglammigt och alla ska va avis på oss ;) He he, men eftersom det inte går, så ska jag ialf snart unna mig en ansiktsbehandling, en klippning och en massage. Vet inte när men det ska bli av!

Nu ska jag se om jag hinner äta lite pastasallad innan han vaknar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörru!
Du är redan supersnygg och har världens sötaste unge så jag är åtminstone avundsjuk på dig.
Kram och hoppas vi syns snart.
Maria