lördag 4 juli 2009

Ush, inatt vaknade jag av att Adrian hade kasat ner från sin kudde som han sov på o låg med ansiktet neråt intryckt mot min kudde. När jag tog bort honom såg det ut som han andades jättefort som att han inte fått ngn luft på ett tag! Jag hoppas verkligen inte han hade legat så länge, så jävla obehagligt va det.  Även om jag klagar ibland får absolut INGET hända min lille älskling!!

Men sen fick han mat o somnade gott om igen. Dock vaknade han vid 4-tiden o vägrade somna om så tillslut fick Andreas ta honom i barnvagnen o gå ut o gå. Han kände nog inte för det, men varför ska det alltid vara jag som gör det, det kan ju lika gärna han göra. Sen somnade jag ialf, o när dem kom hem så tog jag honom så fick Andreas sova lite. Nu sover han den lille, o jag har t.om kunnat äta frukost i lugn o ro för en gångs skull!

Det är sol men inte lika varmt idag så det verkar skönt!

Inga kommentarer: