lördag 16 maj 2009

Ja nu kan man ju sitta här och ångra att man inte bor i Halmstad och typ ägde 4 postkodlotter och hade rätt postnr... fy fan va jelous jag är på dem som vunnit massa pengar! 
Jag är visserligen inte med i postkodlotteriet ( men jag är världsförälder) men jag tycker det är min tur att vinna lite nu!!

Skulle eg varit på fest nu, men jag orkar inte. Orkar inte umgås men massa människor jag inte känner, har ingen energi för det just nu. Känner mig som en tråktant men jag tycker det är sååå skönt att va hemma en kväll ensam o kolla på melodifestivalen o ligga i soffan. Inte riktigt som jag hade känt innan jag blev gravid men nu känner jag verkligen så. Dessutom har vi varit o köpt lite bebissaker idag, lite kläder och en filt iallafall. O jag orkar ju bara göra en sak per dag.

Nu är det bara 3 dgr kvar att jobba, känns helt otroligt skönt!! Är så glad att jag ska få vara ledig läääänge nu! Då tror jag jag kommer orka mer när inte all energi går åt till jobbet som det gör nu!

Längtar till bebis kommer så det känns som man kan börja leva igen!

Inga kommentarer: