måndag 25 maj 2009

Lite bilder




Så här ser det ut på ballkongen nu iallafall, lite blommor som pryder.


Första riktiga semsterdagen idag, fredagen räknas inte, då va så många andra oxå lediga. Men idag har det varit strålande fint väder så jag har suttit på ballkongen och ätit tonfiskwrap ( äcklig, köpt) druckit rabarbersaft, ätit hallon och ballerinakex! Så har jag börjat läsa på en ny bok jag köpte idag. Verkar spännande, lite som en deckare och spökhistoria i ett...i like!











Resterna av fikan!












Vackra liljekonvalj jag fick av pappa, dock lite gulnande nu när det har fått stå ute.









































Tjock-smocken nr 1!!!! Fatta hur knäpp jag ser ut!!

Hoppas, hoppas bebis kommer snart!!


O jag vet att bilderna är på fel håll, men jag vet inte hur man vänder dem.. 

1 kommentar:

Kajsa sa...

Blev skumt inlägg men får inte till det med både text och bilder..