onsdag 20 maj 2009

Semester

 Nu är det ledighet som gäller!!!!

Jobbade sista dagen igår! Känns helt overkligt, eller eg känns det som att jag bara ska ha semester ett tag, jag kan inte fatta att jag ska vara borta 1 år!!!!!

Va lite sorgligt faktiskt, man är ju van att träffa vissa människor varje dag och nu kommer man inte att göra det helt plötsligt. Fick jättefina blekrosa rosor av Gerd, vi jobbar inte alls mkt tillsammans så det va verkligen gulligt!  Men nu har jag ju andra saker att fokusera på!

Imorgon kommer pappsen med bilen vi ska låna. Så idag blir det till att åka till Plantagen o handla blommor och göra iordning på ballkongen ( sånt är viktigt tycker han, så det är bäst att det är fint när han kommer) och lite övrig städning. Imorgon ska jag till barnmorskan, ska bli kul att se om bebis är fixerad nu, jag tror att magen har sjunkit en hel del iallafall.
Sen ska vi åka o fixa säng o resten av babystuffsen i helgen oxå! Kul!!!

Men nu blir det frukost!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Jobbat fäääärdit. Nu e du långledig, så skönt!