lördag 9 maj 2009

 Home alone lördag!

Ikväll är jag solo, A ska på middag hos Daniel, bara killar. Ganska skönt faktiskt, behöver vara i fred..ialf från honom. Tror det är bra för vår relation..lite time-apart ibland.

Har just fikat med Sofia, alltid trevligt. Skönt att prata ett tag med ngn som man vet förstår utan att man måste förklara i alla oändlighet.

Va hos Bm i torsdags, livmodern hade växt 2 cm till, men håller sig nu på den övre kurvan..vet inte vad det betyder men förhoppningsvis inte att bebis är en jätte..

På föräldrautb sist sa barnmorskan att 90% av alla förstföderskor spricker på ngt sätt...ser man ju inte fram emot precis.. kanske borde hoppas på kejsarsnitt ändå..

Ush, solen skiner, känner för regn, då behöver jag inte känna mig som en kärring som ska va inne o kolla på tv lika mycket..o jag orkar inte unna andra sol heller..mina behov går först just nu!

O vad ska jag äta ikväll..kanske sushi...?

Inga kommentarer: