söndag 19 april 2009

Summer lovin

..happens so fast... på Onsdag är det la grand finale på köre, dvs konsert. Då kommer det få njutas till både Grease och Lasse B! Jag är mest orolig för att jag ska orka stå upp hela tiden, kan ju inte gärna sätta mig ner där...aja..det går väl!

Vill att veckorna ska gå snabbare, kunde väl iallafall vara maj nu tycker man! Har läst på om karpaltunnelsyndrom ( el nåt sånt) som jag tror jag har. Min händer, mest den högra domnar bort hela tiden på natten. Som tur är vaknar jag ofta o kan väcka liv i den men det är lite jobbigt. Spelar igen roll om jag ligger på handen heller utan det blir så oavsett. Men det sägs att det är vanlig och att det ska gå bort efter förlossningen.

Har äntligen fixat  med e-leg nu oxå och varit inne o räknat på försäkringskassans hemsida på föräldrapenning. Jävla djungel det där, plus att samtidigt som man vill få dagarna att räcka så länge som möjligt så vill man ha ut så mkt pengar som möjligt. Går inte riktigt ihop kan jag säga! Men vi får se, man får väl prova sig fram helt enkelt.

Solen skiner idag, men jag tror det är kallt. Igår var det storstädning, känns skönt idag. T.om fönstren blev putsade, ialf på utsidan, men där är det ju värst.

Får se om man kommer ut i solen ngt idag då!

Inga kommentarer: