onsdag 1 april 2009

Åhh så skönt!! Idag har det varit riktigt vårigt o ch skönt i Estockholmo!! Hoppas det är slut på snön nu!

Dalarna och kick-offen var bra, vi hade mkt egen tid, annars bara sociala teambildningsövningar. Så skönt att slippa jobbet på det sättet. Tällberg var jättefint, men säkert helt underbart vackert på sommaren. Nu var det snö, men inte supermkt, och sol så det va skönt.

Imorgon ska jag till barnmorskan igen, då går jag in i v30..FATTA!! Även om det är segt så går tiden snabbt oxå, men jag hoppas resterande tid går riktigt fort då jag är rätt trött på att vara gravid nu..o tyngre lär det väl bli..men det är klart värt det när man får sin lilla karamell men lite segt på vägen tid tycker jag. Ett halvår skulle va lagom tid tror jag!

Ikväll är det kören så då är det till att sitta kvar på jobbet!

Inga kommentarer: