torsdag 16 april 2009

Oj oj oj vad tiden går fort!

Nu är det dags att gå in i v 32! Nu är det exact 2 mån kvar till beräknad förlossning. Jag känner mig som en valross, trots att det mesta sitter på magen. Har iallfall fått klart nu att jag slutar jobba den 20 maj! Hade tänkt att jobba till den 29/5 men känner att jag orkar inte. Dessutom har vi inte fixat ngt mer än barnvagn och bilstolen så det skulle vara skönt att ha tid att göra det..o att vila..o att ha ångest inför förlossningen...ihh..

Påsken var skön, superfint väder! Träffade massa vänner och hade det sååå skönt. Tänk att nästa gång vi åker ner så är det med en liten kille ( inte A) utan en mindre och sötare! Längtar så!! Han är en vildning i magen nu, sparkar och knör sig runt som bara den. Men det är skönt, då vet man att han lever iallafall. Nästa vecka ska jag till MVC.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så skönt, en månad kvar sen ledig! Å en månad efter det kommer en midre å sötare kille än A ut =) Häftigt!