onsdag 21 januari 2009

Yea Yea Yea!!!

Ultraljudet gick bra! Vi fick se en liten som inte alls ville ligga still och hela tiden ville suga på sin tumme! Det var hur underbart och mysigt som helst att se. Enl hon som gjorde det såg allt bra ut och enl dessa mätningarna är jag idag 18+6 ( ist för 18+4). Men det spelar ju ingen direkt roll känner jag, 2 dgr hit eller dit.

Vi fick en massa kort, visserligen ser ju bebisen mest ut som en liten alien men det är ändå kul att se! Hon sa även att jag har moderkakan i framvägg så därför kanske det dröjer lite längre innan jag känner sparkar och sånt och kanske lite dovare. Men det är ju skönt att veta att det är därför, för så som den höll på så känns det som man borde känt ngt annars. Men det kommer väl!¨

Det är iallafall oerhört skönt att veta att allt är som det ska och att den levde oså. O just det, hon trodde att det va en pojke men hon hade svårt att se för den skulle ju hela tiden korsa benen och hålla handen för. Men hon tyckte det mer såg ut som en pojke än en flicka..hoppas bara inte det blir en tvåkönad...ihh..

Men skitsamma vad det blir, jag är glad och nöjd och tacksam bara den mår bra och är frisk! Nu känner man verkligen att man längtar!!!

Smile, smile, smile!

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAAAAAAA!!!!
Häftiiigt, det e fn helt jvla sjukt hur man ba kan göra sitt egna lilla barn! You guys made a bejbi! Så ba ligger den där inne å break-dansar utan att det känns =)
Om några veckor kommer du känns små guppi-sprattel-bubbel. Mysigt!