tisdag 13 januari 2009

I wanna go home....

Sitter på work, haft 1000 besök idag ( känns det som iallafall). Fick ialf veta att en kille som jag har här har köpt hash inne i vår lokal...tjohooo...seriös verksamhet verkligen. Tror tyvärr det pågår både det ena och det andra i våra lokaler..prostitution och langning och allt möjligt. Men det är väl så det blir när man göra så här. Tränga in 300 pers som har diverse problem och sen inte ha ngt vettigt att erbjuda...fy fan...skönt att man förhoppningsvis ka vara ledig snart.

Har iallafall berätatt nu på jobbet, känns skönt, slipper jag gå och ha ångest över det. Hoppas bara allt är bra nu, ska på ultraljud den 21/1 nästa vecka....nervous!!! Läste idag på gravidforumen om en tjej som hade en kompis där dem hade upptäckt att barnet inte levde vid hennes rutinultraljud...assåååå fy fan...tror inte jag skulle palla det...måste va det värsta.. Men man ska väl inte läsa sånt skit. Men jag brukar tänka att när jag hör om såna hemska saker från andra så borde risken minska att det ska hända mig..för det är ju som tur är inte så vanligt..lite tröst iallafall..

Ska fika idag med Jennifer, är visserligen trött men det är jag ju alltid. Men jag har inte träffat henne på länge så det blir trevligt.

Men jag läääängtar till helgen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

va mysigt med en juni-bebis, perfekt, då får du två hela sommarlov innan du behöver komma tebax till the drugs and prostitution- place =)
Familjeliv är nog den värsta sidan, bara död, sjukdomar å elände. Håller tummarna den 21/1!!!! Klem!