tisdag 27 januari 2009

Imorgon ska vi till barnmorskan igen. Vet inte riktigt vad som vi ska göra/prata om, men det skulle va bra om hon lyssnade på hjärtljuden, bebisens alltså..

Tycker det är så jävla trist att jag fortfarande inte känner något, vill börja känna sparkar o sånt nu juh..då vet man ialf att det är någon därinne.
Kollade på mamma-jeans på HM idag, finns inga fina som passar..men ska kolla lite på nätet om det finns andra butiker här..borde ju finnas tycker man..i Sthl och allt!

Ikväll ska jag nog äta bruna bönor och stekt fläsk...har jag nog inte ätit på 100 år...

Imorgon är det kören igen!! Ska bli kul, betalade in igår, 900kr fattigare men det är det värt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får lyssna på lilla hjärtat, låter lite som ett tåg.
så mäter hon säkert på magen, skulle inte förvåna mej om hon börjar tjata på dig om amning oxå. Det vet jag att min bm gjorde INNAN vi ens hade fått lyssna på hjärtat?! Sånt är dom snabba med, hoppas det blir trevligt besök iaf!