söndag 25 januari 2009

 Så va snart även denna helgen över..tiden går så fort..

I fredags var jag bara hemma och slappade på egen hand. A va på middag med några kompisar, dock bara killar..så no pregnant flickvänner inte. Men det gör inget, jag gillar  vara själv!

I går var jag hos Sacha på spa-kväll, det va jätteskönt!! Vi åt gott, och gjorde ångbad för ansiktet, peeling och mask..hur skönt som helst. Sen åt vi exotiska frukter och drack grönt te! Mycket bra initiativ, det ska jag göra snart tror jag. Kul alternativ som är passar oss gravida, även om jag var grymt sugen på vin när de icke-gravida drack det!! Hur kan man va så sugen??? Fattar inte det, betyder det att jag är alkis och har abstinens eller??  

Har tänkt att jag nu efter ultraljudet skulle köpa en sån där bebisbok, alltså sån som man kan sätta in ul-bilderna i och skriva i som bebisen sen kan ha den den är stor o titta i. Frågan är om jag orkar åka in och göra det idag..spelar knappast bebisen någon roll om jag gör det denna helgen eller nästa...men får vi. Om jag ändå ska in o fika med Sofia o Cissi kanske jag tar det då..


Inga kommentarer: