söndag 21 december 2008

SNART LEEEDIGHET!

Åhhhh!!!
Nu är det bara en halv dags jobbe kvar sen är det ledigt!! Såå gött! Visserligen ska jag träffa två psykfall imorgon men skitsamma, känns inte så farligt nu när jag vet att jag är ledig sen!!

Idag måste jag tråkigt nog packa...fan va svårt det är, ok om man ska vara borta en helg men nu...ja ja, jag får väl packa ner mina klänningar, det är ändå bara det jag använder nu. Jeans är obekvämt! Ska köpa "mammajeans" men det känns tidigt än..får se!

Nu kommer jag vara i radioskugga ett tag, inget internet..hur fan ska det gå. Vänner som har Internet får gääärna höra av sig så kommer jag. Pappsens funkar inte, o jag orkar inte fixa det, inte för jag kan det heller.. Men därför antagligen inte bloggande på ett tag och inget facebookande:(

Now, time to packa vidare...God Jul alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt å inte kunna surfa på ett tag, det e väl bara bra,´det skulle jag behöva,av-vänjning. Ska bli gött när man har träffat sina sista psykfall för i år, kan ju alltid hoppas att dom inte dyker upp imorn, men sån j-a tur har man väl inte. Ha en jättemysig jul!! HUGZZZ