måndag 15 december 2008

 Sitter och lyssnar när Andreas berätta för sin pappa om bebisen..vet att han har varit lite nervös inför det ett tag men av det jag hörde lät det som det togs emot som goda nyheter! Jag trodde inget annat heller men dem har ju lite konstig relation i sin familj så man vet ju aldrig. Hans mamma sa nästan ingenting, jag tror nog att hon blev glad men hon har ju inte förmågan att visa det...shit...
Vet att jag inte ska klaga på dem, men ibland blir man ju trött..
Men som sagt nu är det gjort o det verkar gått bra. Själv pratade jag med pappa igår och frågade då om han sagt ngt till alla...så sa han nej, det fick jag ju inte. Så sa jag att nu va det okej att berätta. Men så fråga han om jag inte ville säga det själv men jag känner inget jättebehov av det, så jag sa att han kunde säga det. Men det jag menade då va ju att ifall han träffar ngt, pratar el så kan han säga det. Men sen la vi på och så gick det typ en kvart så fick jag ett sms av min kusin...."GRATTIS...JAG HÖRDE PRECIS.... ". Så gissa vad pappsen antagligen har gjort...satt sig o ringt runt...åhhh..inte riktigt det jag menade...men vad ska man säga...

Har sån grym huvudvärk ibland, har aldrig ont i huvét annars men nu har jag börjat få det varje vecka...bläää, tog en alvedon innan men det hjälpte knappt. Ska iallafall lägga mig o kolla på tv nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

oooh, vad gulligt, tänk som pappsen har längtat efter att få ringa runt å säga att han ska bli morfar! Dom är stolta som tuppar när dom får barnbarn. för då kommer dom med i gänget där alla säger : "Barnbarn är livets efterrätt" =)