måndag 8 december 2008

Fy...

va äckligt julbordet va! Det kalla va väl ok, men det varma...köttbullarna va helt konstiga o geggiga o smakade skit! Kålen va blääää! Jansonen hade inga anjovis i, o va inte ens god som potatisgratäng...så kontentan av detta är: Jag rekommenderar INTE Mälardrottningens julbord! Dessutom gungade det ( det är en båt) vilket inte heller är så mysigt tycker jag!

Men iallafall till saken till varför jag startar denna bloggen istället för min gamla. 
JAG SKA HA BARN!!!!
Fattar ni??? JAG???? Känns hur sjukt som helst! Men oxå kul så klart, är dock inte så långt gången ännu, i v 13, v 14 på fredag men jag hoppas allt går bra! Men det känns mest overkligt!

Har inte berättat på jobbet ännu..bara för några..men jag vet inte hur man ska göra..känns töntigt att göra en grej av det och det är svårt att få det att komma fram naturligt..vi får se..

Nu ska jag iallafall sova, är trött och har huvudvärk.

Gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRAATTTIIIIS!!!!!
Jag hade det på känn, vad kul! Mysigt!!! Kram kram kram

Sofia sa...

Grattis till nya bloggen!!! hoppas den är bättre än den andra så du uppdaterar lite oftare...;-)

Pöss

Anonym sa...

Men oh, nu börjar du igen, å sega dej, du måste skriva varje dag juh!!!¨
Trevlig helg!!