fredag 12 december 2008

Äntligen fredag!

Så va det då äntligen helg igen!! Såå skönt!
Idag va Linda på mitt jobb och hälsa på med sin nya bebis, han va så liten och söt, bara 5 v gammal...fattar dock inte hur jag ska kunna ta hand om en sån liten...
Har fortfarande inte sagt något till alla..men måste verkligen få tummarna ur och göra det i nästa vecka. Känns ju knäppt att komma tillbaka efter jul och nyår o så syns det...

Så nej, jag får säga helt enkelt!

Imorgonska vi på julbord på Härringe slott, är tyvärr inte ett skit sugen på julmat nu...men det blir säkert mysigt och stämningsfullt iallafall. Idag var det Lucia i Stadshuset, Blå Hallen, det va riktigt fint!

Hejar på Alicei Idol!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det är som på många andra arbetsplatser, så kanske dom faktiskt redan vet =) fast att du inte har sagt det själv. Små fåglar brukar viska i öron om sånt där, hehe. Själv bidde jag avslöjad i vecka 12, hade inte tänkt beräta förän v 15-16. Men nån nyfiken jävel kunde inte låta bli att fråga. Så skönt att det inte syns än, fast du kommit så långt!!! snart fjärde månaden juh, härligt! KRAM

Kajsa sa...

Jo jag vet, tur att man är lite lönnfet då kan man dölja det längre..he he, enda gången det är bra;)! Men jag tror nog som du säger, om inte jag själv säger kommer det komma ut från annat håll!

kram!