måndag 1 mars 2010

Shit vad tiden går fort, redan tisdag!

Helgen var bra, i torsdags var jag hos Jennifer med Erika på middag, trevligt. I fredags var Andreas ute o åt med två vänner. I lördags var vi hos Lisa o Martin o kollade in deras nya lägenhet o fikade och på kvällen var jag hos Maria med Sofia på tjejkväll. Mycket trevligt!

Igår var vi hos dietisten med Adrian, har vägde då 7500g och var 68,5 lång. Duktig kille, det börjar ta sig. Dessutom börjar det titta fram två små tänder i nederkäken så han börjar bli stor nu! I söndags kräktes han, o jag trodde först att han blivit magsjuk men det var bara två ggr varav första ggr inte så mkt, men det kanske beror på tänderna.

Idag kanske Jasna o Sami kommer på besök, så jag behöver städa!!
Bilderna är från i lördags o tagna av Martin hemma hos dem, den nedre bilden blev superfin tycker jag, den ska förstoras o ramas in!


2 kommentarer:

Susanna sa...

Å vilken fin förstoring det kommer at tbli! jättetuff liten kille! och fina klara färger! tummen upp!

Anonym sa...

Åh vad söt! Å du med! /Caroline