måndag 22 mars 2010

Jag har precis läst klart Hypnotisören av Kepler. Bra bok, väldigt spännande och man blir verkligen på ett obehagligt sätt indragen i intrigen. Det är skrämmande hur galna människor det finns, även om detta är en bok speglar den ju en verklighet som jag tror finns. Det som också känns skrämmande är hur lite som krävs för att sätta människans psyke ur balans...

I helgen var det barndop för Emilia, det var en jättefin ceremoni, intim och varm. Gör att jag ännu mer känner att jag vill döpa Adrian. Men då får det nog bli tillsammans med ett eventuellt syskon.

Idag har Adrian varit riktigt busig, han vill bara vara på allt han inte får. Då fort han ser att jag kollar bort så kryper han snabbt snabbt dit, när jag säger nej el tar honom skrattar han. Kul ett tag men sen blir man lite trött. Dessutom är han väldigt klängig nu, vill hela tiden vara i famnen, ialf att man ska vara där han är hela tiden. Men det får man väl ta, vad gör man inte för sin bebis.

Inga kommentarer: