torsdag 18 mars 2010



Denna veckan har varit seg. Eftersom Adrian kräkte i söndags och har varit lite ur form har vi inte gjort någonting. Promenader såklart men det är ju inte så mycket sällskap. I förrgår såg det så varmt o skönt ut så jag tänkte ta en långpromenad med vagnen. Tog på mig stövlar ( ej snöskorna) vanlig vinterkappa ( ej den tjocka) , skippade mössan o fingervantar. Kom ut....BRRRRR, inte skönt, det blåste förädiskt så det blev bara en kortis så Adrian hann somna. I går däremot var det riktigt skönt, då hade jag såklart för mycket kläder på mig och blev varm...alltid något.

Idag har Andreas varit hemma på morgonen så jag fick sovmorgon, fast jag känner mig tröttare än vanligt. Blir inget bra när man sover sådär ryckigt och så hör jag dem där ute och så blandas det med mina drömmar så allt bara blir konstigt o jobbigt.
Nej ush, jag känner mig gnällig. Hoppas han vill äta idag, tycker det är så frustrerande när han inte gör det, så känner han väl att jag blir stressad o irriterad och vägrar äta för det. Men det verkar som han inte är riktigt bra i magen, hoppas det går över typ idag. På lördag ska vi på barndop, det har vi sett framemot så då vill vi ju vara i toppform!

Inga kommentarer: