onsdag 10 mars 2010



Äntligen är man på banan igen..

I tisdags kväll åt vi pizza, jag har inte ätit pizza på jättelänge och ska egentligen inte äta det alls men hade noll motivation till att handla, laga mat etc. Så vi köpte pizza..det skulle jag inte gjort.
Hela dagen igår var jag jättedålig, mådde illa, var helt slö, ville bara ligga ner, värsta kramperna i magen, kräkte..fy fasen va dålig jag blev. Jag tror inte det var något fel på pizzan utan mer att min kropp väl fick en fettchock el nåt, för jag tålde det inte! Andreas åt samma pizza o han blev inte dålig.
Men idag känns det bättre, hade lite kramper i magen inatt, men nu hoppas jag att det ska vara över. Inte kul att ta hand om 200% bebis när man är sjuk heller..

Fördelen med det är ju att jag vet att det inte är värt att äta en pizza ialf, mår illa bara jag tänker på det..hoppas det håller i sig! ;)

Idag ska jag till banken på pensionskoll, måste ta tag i det!

Inga kommentarer: