onsdag 18 november 2009


Äntligen kan hela familjen sitta och äta tillsammans!

Har precis fått honom att sova...puh...en pärs varje gång. Känner att det börjar bli ett trauma för mig att somna honom, jag vet inte hur jag ska göra. Han börjar gråta så fort han känner att han blir trött o att det är läggning på gång. Jag börjar undra om det är ngt fel..är han så rädd för att somna el vad är det. Kan inte va kul att somna med tvång varje gång.
Igår kväll va det hemskt, jag ville bara lipa..så kan jag ju inte blir arg på honom så jag blir arg på Andreas istället. Inte hans fel men jag måste bli arg på någon..

Har köpt o läst en del i boken somna utan gråt, måste börja med ngn metod, annars dör vi här tror jag. O jag vill ju helst inte köra 5-min metoden. Det är ju så hemskt att han ska skrika sig till sömns...men som det är nu så gör han ju nästan det ändå så jag vet inte vad som är bäst. Känner mig verkligen maktlös i detta...

Idag har vi varit med mamma-gruppen i vinterviken på promme o fika. Trevligt, imorgon kommer junimammmorna hit, ska oxå bli kul. Dock har jag inte städat..kommer inte hinna/orka det heller...det får va som det är, men får ialf plocka i ordning lite!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så GULLIGT när han sitter med å käkar vid bordet!

Ja LIPA vill man när dom inte sover å bara piper, men vet du när man lipar Ännu mer då, när dom e två år å har sovkris, å man ska upp å jobbe nästa dag...du är ju ändå "ledig hela dan" ;) hehe, hört den förut? nej inte ledig precis, men jag känner nog nu att jag fattar inte varför jag hade sån panik som jag hade, när jag inte hade tider å passa, även om man måste sova fast man "bara" e hemma såklart.
sova e nästan det bästa som bara finns i hela världen!
Hoppas kvällen blir lugn!