lördag 7 november 2009

Åh så skönt jag har det!!!

Igår hade jag superångest över att A´s morbror skulle komma, inte blev den bättre när han kom. Han är verkligen gränslös den karln, som att sätta på en kran så får man hela hans life stories. Dessutom slängde han sig på soffan o låg där hela kvällen..plus att han hade tagit min duschcreme...den heter "very sexy" o kommer från Victoria´s secret i NY, o luktar ganska starkt...till en 50-årig karl...inte normalt!!
Ångesten bestod oxå i att jag trodde att han skulle vara här ikväll oxå eftersom han skulle åka nattbussen hem..

Men till min stora glädje skulle han ist dra runt på stan ikväll efter sin kurs!!! Jipppiiii!! Ni fattar inte hur glad jag blev, äntligen en skön hemmakväll där man bara kan slappna av o mysa!!

Idag har vi varit en sväng i Liljeholmen i gallerian, inhandlat fars-dags present o lite annat till mig. Sen har jag duschat o gjort pedikyr, ansiktsmask o hårinpackning..I love it!! Killarna är nu o handlar mat!!

Alltså dags för lördagsmys!!

Inga kommentarer: