torsdag 5 november 2009

Åhh va jag hatar att inte få sova!!

Inatt va det riktigt jobbigt, Adrian vaknade stup i kvarten och ville inte äta utan bara gnälla. Både jag o Andreas fick ta våra sista sömndruckna krafter för att få honom att somna om...flera gånger!
Tortyr!! 
När kommer det bli bättre..varför sover han så illa..??

Jag skulle ju egentligen gått på barnvagnsbio idag men jag orkar inte..fast jag ville jättegärna..så jäkla typiskt är det..kanske skulle jag gått ändå, bättre att komma ut än att sitta inne i regn/snöet o ha tråkigt...men nu är det försent...skit..

Gårdagskvällen var ialf trevlig! Det va kul att träffa kollegorna igen, fast inte alla. MK, mitt hatobjekt som är en 60-årig gubbe kom o bara " ammar du fortfarande?" Så sa jag " ja, men nu är det inte så länge till" ( vet inte varför jag sa det, men det gjorde jag). Så han bara" Men vet du hur bra det är att amma o bla bla bla bla bla....."""!!

Men va f***n är det med honom...har han ammat eller???? Han kanske är en av dem männen som gjort det eftersom han är sån jäkla expert!! Jag hatar verkligen honom!! Han kan väl bry sig om sina egna fula bröst el nåt!

Men det va kul att träffa de andra, fast samtidigt skönt att va borta från det när man hör hur de pratar om jobbet o så..

Oj, va det snöar nu..o Adrian har lagt sig igen..eller rättare sagt efter mkt skrik och protester blivit tvångslagd av mig! Puh!

Just det, idag har jag o Andreas varit tillsammans i 5 år...shit va tiden går fort!

Inga kommentarer: