onsdag 4 februari 2009

Varför händer inget kul???

Eller egentligen varför dröjer det så länge till min bebis kommer så jag kan få vara hemma och slippa jobba???? Inte för att jag vill att den ska komma för tidigt, nej nej, men jag längtar som en galning till iallafall april..då det börjar bli vårvarmt på riktigt.

Idag går jag in i v.22, känns inte som det händer så mkt nu, eller inte på samma sätt som i början iallafall. Men från att gått ifrån att räkna timmar, till dagar till veckor så känns det som jag snart nästan kan räkna månader..

Jobbar över idag för vi ska på kören sen, ska bli kul, alltid kul att sjunga lite. Men stackars bebis lär väl tvingas bli döv av att höra min underbara sångröst så regelbundet..

Jag läste om Marcus Birro och hans tjej i Aftonbladet idag, nu ska dem äntligen få sitt barn. De har haft 2 döda bebisar, en förtidigt född i v 23, som dog nästan direkt den kom ut, och en som dog i magen i v 17, som hon ändå fick föda ut....kan inte tänka mig så fruktansvärt det måste vara..men nu skulle dem ialf imorgon göra kejsarsnitt o få sin första levande bebis! Hoppas det går rikigt bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå följt Birro å hans fru, under hela deras grav. Dom fick en son i morse! <3 <3 <3
Jag vill bara lipa nu.

Kajsa sa...

Jo jag läste det..så kul och skönt att veta att det finns hopp efter all skit..

Anonym sa...

Efter all skit...usch du måste sluta läsa om andras magar nu =)
Ska jag säga...
Hoppas den börjar kicka snart så kan du slappna av lite, bara några veckor kvar nu sen gör h*n väl sej till känna! Gonattis