fredag 13 februari 2009

Äntligen fredag!!!

Ikväll ska jag nog laga någon god mat, marulkspett marinerade i lime, en hummerriostto och en citrus/mangå salsa. Hoppas det blir gott..o tänk om man fick dricka ett gott vitt vin till...mmmm. Men det ska jag inte!

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. Satt nu på fikan och pratade om vad man skulle köpa ( om man skulle köpa ngt). Äckel-Gunnar tyckte att jag skulle väcka A kl 07.00 ¨på morgonen med en negligé....orNOT!! Som om det nånsin skulle hända..jag skulle ALDRIG göra det! Typiskt gubbsjukt förslag!

Nej kanske köper nån god choklad el nåt sånt..ska gå hem nu o kanske kollar lite snabbt innan jag åker hem.

Men nu ska jag njuuta av helgen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

=) mmmm, härligt med en äckel-Gunnar! Finns alltid minst en på varje arbetsplats. Mums.