tisdag 24 februari 2009

Oj va jag är dålig på att uppdatera! Fy!

Sitter på jobbet, besök som inte kommer...sköööönt!

Helgen var bra, middagen i lördags hos C-J & Maria var delisch och mkt trevlig! Annars mest lugnt! Snö snö snö..men så länge det får ligga är det fint o ganska mysigt!

Snart är det v 25, på torsdag..känner fortfarande inte så mkt, lite buffar då och då, vill känna mer NU!!
Håller på att övertala Andreas att vi ska gå på sånt 3D/4D ultraljud, vill ju se min bebis mer! Han är inte lika angelägen..fattar inte varför, det är väl klart man vill. Jag orkar inte vänta till juni..
Tror jag ska boka ändå!

Känns som tiden står still..så tråkigt är det nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaaa klart han ska hänga med på sånt där 3D ultraljud, vad häftigt! Å han ska ju betala det oxå, du får ju gå å bära på bebben å föda, så fram med caschen till ultraljus daddy!!! =) Jag visste inte att det fanns sånt häftigt ultraljud när jag väntade H:et, hade jag vetat det hade jag bokat direeekt, å det hade varit en ORDER till A:et! Hugz!