söndag 21 februari 2010

Så va helgen slut igen..allt går så fort jag hinner inte med!

Blev inget barndop i lördags pga snön..så tråkigt, men det blir ju sen. Men man var ändå inställd på det..
Har inte hänt så mkt annat, vi var hos Anders en stund idag, A skulle hjälpa honom med excell. Annars har vi inte gjort mkt, har ju inte kunnat vara ute i snöstormen..så trist! Har ialf äntligen beställt vinterhjul till vagnen nu, verkar ju som snön håller i sig och det borde gjorts i typ december men, bättre sent än aldrig.

Lillplutt sover, har gjort sedan halv sju typ, va så trött, blir ingen ordning med sömnen när man är iväg. Får bara hoppas han ialf inte vaknar tidigare än 6 imorgon.

Imorgon ska jag väga mig efter en veckan viktväktande..fast jag har nog syndat för mkt för att gått ner tror jag..typiskt. Men jag måste, kan inte se ut såhär till sommaren!!

Inga kommentarer: