onsdag 3 februari 2010






Idag har vi varit på Öppna Förskolan i Liljeholmen med mammagruppen. Det var trevligt, inte lika mkt folk som på em så det kändes bättre denna gången. Bilderna ovan visar Adrian som leker för fullt, bäst verkar han trivas när han får ha alla leksakerna för sig själv!

Jag var så irriterad på honom innan, han vägrade sova fast han tittade i kors av trötthet, Han bara gallskrek i vagnen, det brukar han aldrig, gnälla lite ja, men inte så. Så jag försökte lägga han i sängen...det gick inte heller.Han bara låg o drog mig i håret i rivdes i ansiktet.. Så jag gav upp o tog upp honom, tänkte surt att han får väl leka tills han stupar av trötthet då. Men efter ett tag kände jag en bekant doft sprida sig i rummet. O då hade han bajsat lillen..så troligtvis var det det som ställde till det för honom så han inte kunde sova. För nu sover han äntligen i vagnen...stackarn..o jag som blev så sur..

O ute är det snöstorm...my god..tar det aldrig slut el? Känns som nu kommer all den snön som inte kommit de senaste 20 åren!

Inga kommentarer: