tisdag 6 oktober 2009

Lunchen lagat o uppäten och Adrian sover fortfarande i vagnen! Rekord! O i sin varma nya alldeles för stora overall dessutom. Men jag har lyckats att ta av mössa o knäppa upp den så han inte svettas till döds!

Igår va jag på shiatsumassage hos Erika G, det va riktigt skönt. Fick en timmes massage av henne i 30 års present. Precis vad min stackars kropp behövde!

Helgen va bra,  lilla-festen i lördags blev helt perfekt. Soft o lugnt o Adrian sov hela kvällen. Så jag är glad att det inte blev ngt stort ståhej nu i efterhand. Detta var precis vad jag orkade med och kunde samtidigt ha trevligt själv!
I söndags blev det riktig inneslappedag med filmtittning i ovädret. Skönt, o Adrian sov genom hela filmen oxå så vi kunde titta ostört. Den va ioförsig skitdålig men ändå..

Igår va vi på BVC på f-grupp och skulle prova babymassage. Det va inte så poppis hos lillen, han bara gnällde. Men jag tror vi ska prova hemma när det är lugnt. Han kan inte slappna av när han är ute, det är ju SÅ mkt att titta på!

Nu hör jag hur det rör sig i vagnen!

Inga kommentarer: