torsdag 22 oktober 2009

Inatt kände jag för att ta Adrian o slänga ut honom genom fönstret när han vaknade o gnällde för femtioelvte gången..vad jag hatar att inte få sova!

Imorse blev jag dessutom tyst galen på Andreas när jag äntligen fått Adrian att somna om, så PUSSAR han på honom när han ska gå!! VA??? Jag höll på att börja lipa, tänk om han skulle vakna. Men jag kunde ju heller inte skälla på Andreas eftersom jag inte ville väcka Adrian....galet, jag vet, men så blir man när man inte får sova!

Nu har vi varit ute o  gått, han sov hela vägen i vagnen, trodde han skulle fortsätta med det..men inte..nu ligger han o babygymmar!

En annan sak son är irriterande är att varje gång Adrian vänder sig ( från mage till rygg, el från rygg till mage) så missar jag det. Jag ser bara att han inte längre ligger som jag lagt honom...orättvist..

Inga kommentarer: