måndag 31 augusti 2009

Helgsummering



Så va det ny vecka igen. Denna veckan har vi inga inplanerade besök någonstans så vi får nog hitta på ngt annars blir det segt!
Helgen va bra, fredag hemma o lugnt. Lördags Ericas 30-års fest. Adrian va med en stund men sen fick han åka hem med pappa efter maten. Kändes inte riktigt som man kunde slappna av när han va där. För övrigt hände inte ett skit på festen mer än att jag, Sofia o Mattias satt o kollade i gamla skolkataloger. Kul o kolla ioförsig men inte så festligt. Jag drack 2 drinkar o lite vin. Kändes knappt värt det faktiskt. Jag är nog mer en vinmänniska än en drinkmänniska dessutom..

I söndags va Lisa o Magnevik här på brunch, det va mysigt. Lagom söndagsnöje. Sen va vi alla trötta, o Adrian somnade tidigt o har sovit gott inatt. Vaknade sin vanliga sväng vid 6-tiden men sen efter att varit uppe ett tag somnade vi om o sov till 10. Gött! Kände mig lite bakis igår trots det varken blev blött el speciellt sent!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så SÖT när han står där!!! Jag vill HA honom!

Kajsa sa...

He he, u can´, he´s mine!! Men fråga igen en kväll när jag varit ensam med honom hela dagen o han vägrar sova o bara vill skrika! ;)