onsdag 19 augusti 2009




Här är lillen i sin förstora gubb-keps! 
Fattar inte vad man ska göra på dagarna, då blir det såna här photoshoots!Annars har vi varit duktiga o varit ute o powerwalkat o tränat i morse, tidigt! Dock blir dagen lååång när man hållt igång sedan kl 07.00 med honom. O så vet man att man ska hålla på heela kvällen idag oxå..ja ja. jag älskar umgås med min älskling såklart men eftersom han inte vill vara ngt allt själv och bara sover i vagnen eller bärselen så får man noll tid själv. Men det kanske man inte ska ha heller..

6 kommentarer:

Anonym sa...

JAg tycker att man ska ha egen tid. Men sen e jag oxå ganska ego av mej, och inte en såndär passa-på-å-njut-mamma heller, för jag fattar inte vAd det är man ska njuta av... när man inte ser slutet =) haha. Men det E ju mysigt å man fattar SEN hur verkligen mysigt det var att va mammaledig. Efter två år fattar man det, när man har all dagis-jobb-stress å så. Men, "passa på å njut" nu fan! :) Han e så söööt! <3

Prokrastinera sa...

Hihi!! Sötaste lille gubben!! Jag längtar efter honom!! Och du, tänk på att det finns de som är ensamstående:)
Hehe!Visst stack det lite ectra mycket nu när jag måste kommentera att inom parentes så har du inte det så jobbigt egentligen (eller om man vill:egenklien). För mig får ni gärna komma ner och hälsa på. Det går jättebra att flyga med bebisar!!pusspusspuss från sara och adam

lena sa...

såå söt han e, ser redan nu att han kommer bli en going..har ju så fina ögon.bra att ni är ute o rör på er men förstår ju att de känns drygt ibland.jag själv kan inte påstå att jag var hemma mkt första tiden,är allt för social av mig o vill att de ska hända ngt.men nu i efterhand kan man ångra de..för tiden går verkligen snabbt när de e så små.
gör då mkt du kan medan du är hemma m han för sen e de bara dagis stress och aktiviteter. Gör mycket både för dig o för adrian.
och man får va egoistisk o be om egen tid,för de behöver man.
Ha det så bra och hälsa familjen.
Massor av kramar från Lena m fam utanför Halmstad

Sofia sa...

Hehehe...lilla söötis. Ska vi ses på lördag?
Planera lite?

Pöss!

Kajsa sa...

Ja jag njuter för fullt MEN han är ju så liten ännu att det är lte svårt att umgås så mkt, men vi hittar väl rutiner för detta oxå! MEn ni som vet, jag ska njuta av the moment!
O Sara, du e ju min idol, fatta att va ensam..puh! O ja vi ska nog komma ner snart!O så vill jag att du kommer upp o är med på VÅR ( alltså din oxå) 30-års fest!

Prokrastinera sa...

Men jag vet att det kan vara nästan lite tråkigt ibland när man är mammaledig. Man vill ju dela allt som händer med Adrian med någon. " Åh titta nu skrattade han" och sånt. Det är ju det man saknar under dagarna!

Man vet aldrig om man kanske dyker upp på 30 årsfesten!