torsdag 5 mars 2009

V 26

Snö, regn, snö, regn, snö, regn etc... fan hur länge ska det fortsätta??

Jag vill ha sol, jag vill slippa ha min vinterjacka längre och mina stövlar, jag vill ha sol!!!

Idag är det v26 som är på antåg..tiden går verkligen fort när man tänker efter! Nu sparkas och buffas det runt en hel del i magen iallafall, absolut inte så det gör ont men det känns iallafall. Igår kunde till o med Andreas känna sparkarna! Men det är svårt att pricka in!

Men det är myysigt! Nästa veckan ska vi till BM, så då får vi se vad som händer, o därefter blir den 3D/4D ultraljudet den 24/3!! Spännande!! Känner att jag verkligen vill veta om det blir en pojke nu..eller en flicka!!

Nu är det dags för tungt möte igen..puhhh, bara 3 mån kvar att jobb nu!!!!

1 kommentar:

Lina Johansson sa...

åh vad roligt att få göra 3d/4d ultraljud, önskar jag hade haft lite mer peninga då hade jag också gjort det. Man är ju så nyfiken hur den lill* ser ut och vad det är för kön på den lille/lilla.

/"cravings" från minbebis