lördag 14 mars 2009

Men snälla!!!

Alltså jag borde inte bry mig, men kan faktiskt inte låta bli nu!!!

Hur f****** kan den där opera/disco låten gå o vinna Melodifestivalen???? Vem/ Vilka har suttit hemma o röstat på henne???? De personerna skulle jag vilja ta en snack med på allvar. ALLA andra låtar hade varit mer ok att skicka vidare, ALLA andra!!!!
Men ja att det finns knäppa/ konstiga människor vet jag juhh men det här!! Nej, jag vet att man får tycka olika men jag tycker verkligen det var en katastrof att den låten vann ..o hon...näääe!

Ja ja skitsamma, finns väl värre saker att bli upprörd över!

Igår va jag med Sacha och Carro och åt indisk mat på Shanti, vi hade bokat bord till 17.30. Så fort jag kom..typ 17.25 ( Carro satt redan där) så kom en servitör fram o påpekade att man bara fick sitta 1,5 timme för det va så många bokningar. Så höll det på så genom hela middagen. Det va skitmkt folk, helt överbokat.Vid 19.00 ville dem att vi skulle gå för enl dem hade vi bokat från kl 17.00, vilket vi inte hade och ingen har upplyst ngt om sittningar när Carro ringde. Så alla som hade bord kl 19.00 fick stå i kö o vänta till typ 19.30. Så det va sista gången jag äter där, absolut inte värt det!
Sen var det trevligare, va på Slumdog Millionair ( stavas det så??) och den var absolout sevärd. Rolig, hemsk och känslig på samma gång! Rekommenderas!

Idag har jag gjort nada, bara sovit..skönt!
Imorgon blir det nog samma sak!

Inga kommentarer: