tisdag 8 februari 2011

Frisk vecka kunde jag ju drömma om. Jag är superförkyld. Inget jag gillar! Men jag hoppas det är på bättringsvägen nu, kännde mig lite piggare idag iallafall.
Men har fått avboka alla mina träningspass, vilket stör mig. Nu när jag äntligen kommit igång vill jag inte göra uppehåll. Men vilar jag några dagar kanske jag kan komma igång igen i typ im el torsdag.
Har lämnat plutten på dagis i morse, det är så skönt att göra det, inte för att bli av med honom utan för att han älskar det. Han trivs verkligen på dagis, han tycker om sina pedagoger och han får utrymme att leka och busa och stimuleras på ett sätt vi aldrig skulle kunna leva upp till hemma. På dagis gör de gymnatisk, lär sig siffror o färger och former. Sjunger sånger och är ute i naturen. Det finns så många föräldrar som klagar på sina barns förskolor men jag måste säga att jag än så länge är underbart nöjd. Jag känner förtroende för personalen och jag tycker verkligen de verkar ha barnens bästa framför ögonen. De känns pigga och entusiastiska och inte slöa och trötta på sina jobb. Och bara det tecken att Adrian VILL till dagis varje morgon och alltid är nöjd och glad ( oftast) när man hämtar honom gör att jag kan lämna och åka till jobbet och känna mig ganska nöjd.
Ute snöar det och slaskar rejält, längtar verkligen till 13 mars, för då drar den här lilla familjen på semester till Teneriffa!

1 kommentar:

blueunicorn sa...

Åh, Teneriffa! Måste ha missat det el så glömde jag det. Gud så härligt! Vad bra, nu hittade jag hit. Stor kram!!