torsdag 28 januari 2010

Idag gav jag o Adrian oss, mot bättre vetande, ut till Liljeholmen. Jag ville köpa lite grejer o kände för att göra något. Tänkte ok, det har snöat men bara jag tar mig till t-banan så är det ju lugnt. Och jo det stämde ju men att ta sig dit då...åhhh så trött jag är på den här snön nu, det är fan helt omöjligt att gå med denna vagnen. Fick gå mitt i vägen o dra vagnen baklänges..o hur ont får man inte sen i axlarna...? som att man inte redan hade ont...
Sen va det trevligt, jag shoppade lite kläder o jag o Adrian åt lunch, han tramsade dock mest o satt o gjorde pruttljud....inte så kul när man satt där. O jag åt lite på en skitäcklig, torr köttbullsmacka. Men annars va det mysigt!
O ni kom vi ju hem så vi klarade ändå av det!
O så såg jag att vi fått bröllopsinbjudan i New York i september!!! Fatta va kul det skulle vara att åka, Andreas kommer ju definitivt att vilja åka, det är ju hans kompis som ska gifta sig. Men jag vill oxå med..o kanske lilla A, el kan han va hemma...ja det tåls att tänka på!

Inga kommentarer: