onsdag 2 december 2009

Ush fy o fan!!!

Min lilla prins är tydligen allergisk mot både mjölk, ägg o vete. Dessutom kallade läkaren hans allergiska reaktion för allvarlig så vi fick recept på adrenalinspruta att ha med honom o ge om det mot förmodan skulle hända igen. Enl läkaren kunde reaktionen dessutom blir allvarligare då.

Skit, skit skit, känner jag nu. Dels är jag orolig för hans skull. Men så länge han är hemma o jag vet vad han får i sig är det väl eg ingen fara. Värre är ju om det inte växer bort till han börjar på dagis o skola o allt sånt. Då blir det ju mkt omständigare o värre.

Dessutom har jag ingen aning om vad fan JAG ska äta nu...känns som det finns ngt av de ämnena i all mat..
Ska träffa en dietist men vet inte när, så tills dess får jag väl leva på...bananer el nåt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Men usch då! Vad jobbigt!
Vi håller också på att kolla om Emilia är mjölkallergiker, att det är därför hon går upp så långsamt i vikt. Nu äter hon ett preparat som heter profylac, en mjölkfri mjölk som smakar illa. Det gör inte att hon äter mer förstås.

Förstår att du tycker att det är jättejobbigt.
Kram på er!!!
Maria